پرواس ام اس پنل
LiveZilla Live Chat Software
راهکارها | پرو اس ام اس پنل
تماس : 0227 421 0921
30007077707007
راهکارها
مزایای سامانه پیام کوتاه
اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق اس ام اس دارای مزایای بسیاری می باشد که در ذیل فهرست می گردد:

• توزیع بسیار سریع و آسان• ارزانی تبلیغات

• راندمان بالای مشاهده تبلیغ از طریق “اس ام اس”

• تاثیر گذاری بالای تبلیغات از طریق ” اس ام اس” نسبت به دیگر شیوه ها

• همه گیر بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

• به روز بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

 

 

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای مشاغل

 

  • مراکز فرهنگی، موسسات فرهنگی و مجتمع آموزشی

۱- پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها.
این پیام میتواند در قالب یک پیام فرهنگی یا آموزشی باشد. مثلا :با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید.

۲- از آنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.

۳- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به آنها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.(ماژول مناسبتها)

۴- موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید.

۵- در مناسبتهای زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید.

۶- ارسال پیامک برای دعوت برای شرکت در جلسه،‌ همایش یا برنامه هایی که مرکز برای اعضا یا خانواده ها در نظر گرفته است.

۷- ارسال پیامک برای اطلاع رسانی از دوره های جدید قابل ارائه با ذکر تاریخ و ساعت جهت ثبت نام

 

  • بیمارستان ها و خدمات پزشکی، ازمایشگاه ها

۱- سیستم نوبت دهی به بیمار

۲- اعلام نتایج ازمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****۳۰۰۰ و دریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب یا …)

۳- اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی

۴- اعلام درج دستورات پزشکی-یادداشتهای پرستاری(نکات پرستاری که باید همراه رعایت کنه) به شماره همراه بیمار

۵- اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص

۶- دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای ایام بعد از ترخیص

۷- ایجاد بخش نظر سنجی در خصوص خدمات قابل ارائه.

۸- پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری -و ….

۹- ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی

۱۰- ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل

۱۱- ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و …

 

  • دانشگاه ها، موسسات عالی و مدارس علمیه

۱- اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی

۲- اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی

۳- نظر سنجی در خصوص امکانات دانشگاه (در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه های فنی،‌ ازمایشگاه ها و … )

۴- گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخشهای مختلف مجموعه

۵- اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه

۶- در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات اطلاع رسانی با اس ام اس صورت بگیرد .

۷- اعلام تاریخ شروع امتحانات + تاریخ برگزاری امتحان هر درس

نکته :‌ نرم افزار ارائه شده دارای بخشی به نام سرویسهای ویژه میباشد که این امکان را برای مجموعه فراهم می آورد که هزینه پیامکهای ارسالی را در قالب فروش کارت شارژ از درخواست کننده خدمات (دانشجو) اخذ نماید.

در بخش سرویسهای ویژه خدمات ذیل از طریق ارسال پیامک انجام میپذیرد.‌

• انتخاب واحد

• درخواست ارسال کالا (مثلا کتاب یا جزوه به آدرسی که قبلا اعلام شده است)

• امکان بروزرسانی اطلاعات دانشجو توسط خودش

• دریافت ریز نمرات و کارنامه بصورت اختصاصی

• و …

که کلا از طریق ارسال پیامک میباشد امکان پذیر میباشد . لازم به ذکر است که این اطلاعات برای هر کدام از دانشجوها اختصاصی بوده و با توجه به شماره موبایل اعلام شده و کد دانشجویی ارسالی مطابقت داده شده و پس از آن خدمات درخواستی انجام میپذیرد. بدین صورت امکان اطلاع از اطلاعات هر دانشجو فقط برای خودش میسر میباشد .

 

  • شرکت های بازرگانی و خدماتی

۱- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.

۲- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

۳- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف

۴- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

۵- تبریک مناسبتهای خاص مثل تولد و …

۶- استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار برای ارسال مشخصات کالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد ۱ مشخصات کالای X برای مشتری ارسال میشود.

 

  • آژانس ها و هتل ها و تورهای مسافرتی

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.(۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.)

۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع
مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل)

۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید)

۷-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.(تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی)

۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

۹- ایجاد بخش نظر سنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه ازاد-خدمات-سرویس ها-نظافت-پاسخگویی به مشتری و ……

۱۰- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش های کلیدی

 

  • سازمانهای دولتی

۱- انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)

۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی

۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

۴-نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف

۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

۷-اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش

۸-اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان

(کارت هدیه(۱)-بن خرید(۲)-بلیت سینما(۳)-کوهستان پارک(۴) و ….)

۹- ارسال پیامکهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل

۱۰- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری ( در مورد رسیدن یا نرسیدن پیامک به موبایل مد نظر)

 

  • شرکت های صنایع غذایی

۱- از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات و پیشنهادات)

۲- موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.

۳- اعلام محصول جدید به عموم –
**** شرکت صنایع غذایی … مقرر دارد محصولات جدید خود را با برند جدید … به مشتریان خوش ذائقه خود عرضه می نمائید. ****

۴-اعلام مطالب ارزشمند و گران بها در زمینه صنایع غذائی و صنعت غذا

۵- معرفی محصول از نظر خاصیتها و ویژگی های خاص :
*** hfcs جایگزین مناسب وطبیعی برای شکر ****

۶- مراکز پخش مواد غذایی میتوانند با سیستم پاسخگویی خودکار مشخصات درخواستی اعم از تعداد موجود ،قیمت ،برند محصول را به کارخانجات صنایع غذایی اعلام کنند .
*** ۱ ——————- روغن ۴ کیلویی -افتاب – ۲۵٫۰۰۰ ت

۷- طرح نظرسنجی پیامکی در مورد محصولات ارائه شده توسط کارخانه از سوی مشتریان و استفاده کنندگان

۸- انجام مسابقات پیامکی برای مشتریان و استفاده کنندگان محصولات که هم از جنبه های تبلیغاتی و تشویقی موثر میباشد.

 

  • نشریات

۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.

۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

۳- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)

۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.

۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)

۶- برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار .

۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه)

۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده)

۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )

۱۰- ارسال اخبار به شهروندان

۱۱- صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)

۱۲- ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار

۱۳- ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار

۱۴- ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات

۱۵- ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …

 

  • بیمه

۱- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای(تخفیفات و موارد تعریف شده)

۲- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .

۳- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد(ماژول مناسبتها)

۴- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک

۵- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان

۶- اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن

۷- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای

۸- ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری

۹- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه

۱۰- برگزاری نظرسنجی ومسابقات

۱۱- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود

۱۲- ارسال پیامک برای گروه خاص

۱۳- ارسال پیامک برای منطقه ی خاص

۱۴- ارسال پیامک برای کد خاص

 

  • صندوق های تعاونی

۱- معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار)

۲- اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبتها)

۳- اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان

۴- اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک

۵- ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و …

۶- صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین
مثلا : انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت مستقیم با ارسال پیامک به شماره ****۳۰۰۰ با مدیریت در میان بگذارید.

۷- فرستادن اس ام اس به مناسبتهای ملی و مذهبی

۸- ارسال اس ام اس تبریک تولد به مشتریان و پرسنل

۹- اعلام قدردانی و تشکر از مشتریان بابت افتتاح حساب

۱۰- اعلام دیرکرد قسط وام یا سررسید وامها

۱۱- اعلام تراکنشهای انجام شده از طریق اس ام اس

۱۲- اعلام وارد شدن به اینترنت بانک و انجام تراکنشهای مالی از طریق اس ام اس

 

  • مدارس

۱- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.

۲- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.

۳- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.

۴- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.

۵- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید..(ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید)

۶- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود)

۷- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.

۸- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.

۹- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد.

۱۰- گروهبندی دانش اموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی

۱۱- ارسال پیامک جهت اموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش اموز و تقویت دایره لغات

۱۲- ایجاد بخش نظر سنجی در قسمتهای مختلف مدرسه

۱۳- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات

۱۴- ارسال پیامک به دانش اموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول مناسبتها (جهت برگزاری امتحان)

۱۵- اعلام نمرات هر درس به والدین(نمرهای میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه

 

  • خودرو

۱- اعلام جدیترین محصولات به مشتریان

۲- اطلاع رسانی در مورد شرایط تخفیف ویژه

۳- ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری

۴- ارسال پیامک با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی

۵- انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش

۶- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی

۷- منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان

۸- و هر آنچه شما از یک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه خواسته باشید …

 

  • اتحادیه ها

۱- اعلام جلسات اتحادیه . با ذکر تاریخ ، ساعت و مکان

۲- اعلام ساعت بازکردن مغازه ها و بسته شدن مغازه ها به صورت کلی

۳- اعلام مدت زمان مانده تا تاریخ تمدید جواز کسب. مثلا : مهلت جواز کسب شما رو به اتمام است لطفا اقدامات لازم را انجام دهید.

۴- ارسال پیامکهای تبریک و تسلیت با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی برای اعضاء

۵- اطلاع رسانی در مواردی که نیاز به اطلاع کلیه اعضا میباشد . مثلا تغییری دربخشی از قوانین اتحادیه و موارد مشابه و یا دعوت برای شرکت در مراسمی خاص.

۶- اطلاع رسانی های خاص اعضا مثل هزینه ها و تعرفه های حق عضویت و مدارک لازم برای تمدید عضویت

 

  • فرمانداری ها

۱- اطلاع رسانی سریع، کم هزینه و قابل گزارش گیری به پرسنل و اعضاء

۲- ارسال پیامهای تبریک و تسلیت با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی برای مخاطبین و اعضا

۳- اعلام واریز حقوق

۴- ارسال بخشنامه ها و موارد خاص به اعضا از طریق ارسال پیامک.

۵- امکان گروه بندی مخاطبین با توجه به طبقه بندیهای مورد نظر مجموعه
بعنوان مثال : بر اساس واحد و مرکز شغلی : مدیران – کارمندان – کارگران و …

۶- امکان برگزاری نظر سنجی در خصوص بخشهای مختلف و جلب نظرات ارباب رجوع یا پرسنل

۷- امکان ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

  • بنیاد شهید

۱- ارسال گروهی پیامهای کوتاه به گروه های مد نظر از جمله اعلام زمان برگزاری جلسات مختلف، وضعیت سهام عدالت، وضعیت وام مسکن یا ارسال فیشهای حقوقی با توجه به کد جانبازی مربوطه برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و …

۲- زمانبندی ارسال پیام کوتاه در تاریخها و زمانهای مختلف بدون حضور اپراتور

۳- نظرسنجی در مورد خدمات سازمان ارئه شده از طریق پیام کوتاه

۴- امکان ارسال گروهی پیام از همراه مدیریت یا سایر افراد مجاز تعریف شده، تنها با ارسال یک پیام توسط موبایل به شماره اینترنتی تخصیص داده شده، بدون نیاز به اتصال به اینترنت

۵- امکان پاسخگویی خودکار و۲۴ ساعته به سئوالات مخاطبین از طریق دریافت SMS و ارسال پاسخ به آنها

۶- امکان ارتباط مدیر با پرسنل سازمان

۷- امکان دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مخاطبین

 

  • بسیج

۱- اگاهی به مخاطبین در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید

۲- اعلام برنامه های خاص به مناسبتهای خاص ملی و مذهبی مثلا ماه محرم یا ایام دهه فجر و …

۳- ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده

۴- اطلاع از جلسات همیشگی مثلا اعلام تاریخ ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک .

۵- ارسال پیامهای مختلف فرهنگی از قبیل حدیث ،‌شعر و … بصورت روزانه برای همه یا گروه های خاص

 

  • کمیته های امداد

۱- جذب حامی

۲- معرفی طرح های کمیته مانند :‌ طرح اکرام -طرح ازادی محکومین -حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای شرکت در آنها

۳- اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی
* شماره حساب ********۰۱۰۰۰ صادرات جهت کمکهای نقدی شما هموطن عزیز *

۴- اعلام شماره حساب طرح های مختلف »
* کلید واژه اکرام ایتام و… شماره حساب ۰۱۰۰۰…. *
*ازادی زندانیان  و… شماره حساب ۰۲۰۰۰…. *

۵- گروه بندی خیرین به بخشهای : اکرام – مسکن- سلامت – و …

۶- انتقادات و پیشنهادات

۷- فراخوان عمومی
* کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر میباشد *

۸- گروه بندی پرسنل به بخش های مختلف

۹- ارسال پیامک با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرحهای کمیته امداد

۱۰- ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین
* جناب اقای …. عمل خیرتان را ارج مینهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم *

 

  • فروشگاه ها

۱- ارسال شماره فاکتور و قیمت نهایی فاکتور به طور خودکار به شماره موبایل مشتریان پس از انجام خرید

۲- ارسال پیام خوش آمد گویی به مشتری جدید

۳- ارسال و یاداوری بستانکاری و بدهکاری به مشتریان به صورت خودکار

۴- ایجاد صندوق روابط عمومی و انتقادات و پیشنهادت با پیام کوتاه سریع ، ارزان ، همه گیر

۵- ایجاد سیستم سفارش دهی خود کار با پیام کوتاه

۶- بازاریابی در مناطق مختل در میان مشتریان و کسر هزینه بازاریابی

۷- تبلیغات در از طریق پیام کوتاه و کاهش چشم گیر هزینه زیاد تبلیغات و بازدهی فوق العاده

۸- کسب رضایت مشتری

 

  • فعالان اینترنتی

۱- مدیران وبسایت ها

۲- فروشگاه های اینترنتی

۳- هاستینگ ها

۴- خبرگزاری ها

۸- و…

 

و امکانات دیگر برای دیگر مشاغل و…

 



سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
پرداخت آنلاین
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
نمایندگی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟

در سامانه پیام کوتاه پرو اس ام اس پنل پشتیبانی کاربران به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام می پذیرد . 
همچنین در شرایط ضروری امکان تماس با شماره های اعلام شده (پاسخگویی 24 ساعته) امکان پذیر می باشد .
همکاری با کلیه اپراتور ها

پرو اس ام اس پنل جزء معدود سرویس دهندگانیست که کلیه اپراتور های ارسال پیامک را به صورت همزمان پشتیبانی می نماید . در پرو اس ام اس پنل شما میتوانید از خطوط 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .
آخرین ابزارهای آزمایشگاه :
  • ماژول ارسال و دریافت پیامک سیستم WHMCS
  • ماژول ارسال و دریافت پیامک سیستم Wordpress
  • فرم عضویت خبرنامه پیامکی ( مختص وبلاگ ها و وبسایت ها )
  • وب سرویس و API رایگان مختص برنامه نویسان
  • امکان فراهم آوری ارسال و دریافت پیامک از وب سرویس

ورود کاربران